[av_gallery ids='5211,5214,5210,5208,5207,5205,5203,5201,5200,5199,5198,5197,5196' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='square' columns='6' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload' av_uid='av-9ph63']

תודה רבה לד"ר אביבית  נויימן  שעשתה מחווה גדולה ותרמה מזמנה לקהילת המטפלים ברפואה משלימה המתמחים בתחום האונקולוגי! !!

וואו זה זה היה עשיר,  כל כך רלוונטי ,משמעותי ומרתק!

ההשתלמות הוקדשה  להכרת קבוצות התרופות הכימותרפיות והביולוגיות שנמצאות בשימוש נרחב ברפואה האונקולוגית.

ד"ר נויימן נתנה לנו כלים להתמודדות עם פרוטוקול טיפולי אונקולוגי ואיך נזהה  ונכיר את התרופות שמקבל המטופל שלנו , נבין  עם מה מתמודד גופו של המטופל, אילו תופעות לוואי צפויותונקבל  החלטות טיפוליות הלוקחות בחשבון את הטיפול התרופתי.

קיבלנו בהשתלמות ידע נרחב על מגוון נושאים רלוונטים:

  1. ההבדל בין תרופות כימותרפיות לתרופות ביולוגיות.
  2. התאמה גנטית לתרופות- אילו בדיקות זמינות בארץ? בחו"ל?
  3. דוגמאות לשיקולים בהחלטת הרופא לגבי פרוטוקול טיפול.
  4. מתי לא מטפלים תרופתית?
  5. מה כדאי שהרופא המטפל ידע על הטיפול הטבעי שאנחנו נותנים למטופל?שאלות ותשובות.
מלבד זאת כמובן  – אווירה      מ ד ה י מ ה !!!
היה כיף להיפגש עם כל החברים בקבוצה !
אתם מוזמנים להתרשם בעצמכם מהתמונות – וכמובן לשתף בחוויות!

 

 

4 תגובות

  1. תודה ענקית לדר נוימן אביבית על שהקדישה מזמנה (וזה ממש לא מובן מאליו ) והגיעה להעביר לנו יום השתלמות מרתק.
    רופאה שהיא קודם כל בן אדם. בן אדם שמסתכל בגובה העיניים . מסתכל ,בוחן, מתקשר ונותן את כל כולו למטופל ,למשפחתו ולסובב אותו.
    פגשתי את אביבית בכפר סבא ,שם אנחנו גרות כשליוויתי מטופלת שלי (לבקשתה) לביקור אצל האונקולוגית שלה. כשראיתי אותה, הבנתי שאנחנו מכירות- בני ובתה למדו באותה הכתה בתיכון..(לפני 17 שנה בערך.. ).מהרגע הראשון ישבתי נפעמת. שמעתי עליה רבות מהמטופלת שלי והבנתי שהיא אונקולוגית מאד מוערכת וידועה . כבר יש לי נסיון בשנים האחרונות במפגש עם אונקולוגים- בבתי חולים ובקליניקות פרטיות. אביבית היא רופאה אחרת. היא נותנת למטופל תחושה של חברה. היא מסבירה בסבלנות , עונה על כל השאלות, מקדישה זמן ולא פוחדת לאמר את כל האמת ( למרות שלבדרך כלל היא קשה וכואבת.. )בדרך המיוחדת שלה. מהרגע הראשון היא נותנת למטופל יד ומבטיחה שתהא עימו לכל אורך הדרך.
    כשאילנה ודבורי שאלו אותי אם אני מכירה אונקולוג שאולי יהיה מוכן להעביר לנו השתלמות בנושא התרופות הכימותרפיות ,ויסכים לעמוד מול מטפלים אלטרנטיביים, אמרתי להן בחיל ורעדה שאולי -דר נוימן. מראש הזהרתי שהיא מאד עסוקה ולרגע לא חשבתי שהיא תענה להן לטל. אבל- היא ענתה, הסכימה ונדמה לי שהיא גם כבר חברה.
    כי היא כזאת. וברור שהיה מעניין ומאלף. וברור שהיא ענתה על שאלות. וברור שלמרות שלא הספיקה לאכול ,כי לא היה זמן וההפסקות היו קצרצרות- היא נשארה שעה יותר ועוד עמדה בחוץ לענות למטפלים ,למרות שכבר איחרה בגדול להגיע הביתה….
    אז תודה ענקית מכל הלב-
    הלוואי שנזכה לעוד כמה רופאים שכמוה
    אני בטוחה שהיא מצילה ומאריכה חיי מטופליה אבל עכשיו אני יותר ממעריצה- אני גאה שזכיתי להכירה !
    יישר כוח ורק בריאות !
    אלה

    1. תודה לדר אביבית נוימן ולצוות המועדון שארגן את הכנס. היה מלמד מאוד,הוסיף נדבך חשוב מאוד לידע שלנו.
      דרך דר אביבית נוימן הצלחנו להבין את הצד השני- של הרפואה המערבית ואת הדילמות שלהם.. דר אביבית היא גם רופאה וגם נשמה שלא מהססת לאמר את האמת גם שהיא לא נעימה, גם שאין לה את הידע בתחום של הרפואה האלטרנטיבית, מאידך אך גם לא פוסלת להשתמש ברפואה האלטרנטיבית כשאפשר.
      הלוואי שיהיו עוד הרבה רופאים כמוה.

  2. הייתה הרצאה מעניינת מאוד. הרבה מעבר לחומר העיוני של ההרצאה, ד"ר נוימן בהרגשתי הצליחה להעביר את חוויותיהם וצורת הסתכלותם של רופאים, ההתמודדויות והמכשולים העומדים בפניהם. התרשמתי מאוד מהאוטנתיות שבה הדברים נאמרו ומהאכפתיות הגדולה שהיא מביעה כלפי מטופליה.

כתיבת תגובה

כניסה למועדון החברים

כלל הלקוחות

מדברים בריאות עם מטפלים
כל מה שרצית לדעת על בריאות טבעית

למטפלים בלבד

טיפים ומידע למטפלים
טיפים מקצועיים ומידע קליני למטפלים