שלום לכולם..!

אז שוב נפגשנו ביחד בביתה של מירה בתא .. וקודם כל ולפני הכל- תודה על האירוח בפעם השלישית !  היתה אוירה מצויינת, פירות לרוב וגם לחמניות וטחינה וקנוחים שווים.. המפגש שהיה 4 שעות (תמיד קשה להיפרד..) היה הפעם בנושא אימון עסקי שהונחה עי אילנה  והעשיר אותנו בתובנות חדשות .. לקראת סוף המפגש הועלה גם מקרה קליני שהציגה מירה (ניתן להכנס לדיון הקליני בפורום של הקבוצה ולקרוא את סיכום הפגישה מאתמול . נשמח אם תגיבו ותוסיפו דעתכם..)

הפגישה החלה בסבב בין המשתתפות . היות והיו לנו מטלות מהפגישה הקודמת, דיווחה כל אחת על התקדמות (או לא..) במסע האישי להבאת חולי סרטן לקליניקה .. נדמה לי שכמעט כולן התקדמו יפה ..

יש לנו כבר כמה כרטיסי ביקור חדשים שבהם מצויין שאנחנו מתמחות בטיפול בסרטן,יש כבר שתיים שהחליטו לפתוח בביתן קליניקה .. יש לנו מתנדבת חדשה בעמותה שמטפלת בחולי סרטן וישנה אפילו מטפלת שהשכילה להביא 2 מטופלים חדשים ולגבות מהם תשלום מלא עבור הטיפול.. רק מלהקשיב לכל אחת ולשמוע את שעשתה.. אתה למד ומחכים ומקבל עוד ועוד טיפים ..

למדנו כמה חשובה העבודה בנטוורקינג, השיווק בפייסבוק , השיתוף בקליניקה עם קולגות מתחומים נוספים( קוסמטיקה למשל..) ,דיברנו על חשיבות הקבוצה שלנו ככוח שיווקי ועסקי ועל דרך העבודה שלנו כמשווקי בריאות בנוסף היותנו מטפלים..

תודה רבה לאמתיה שריגשה אותנו שוב עם הסיפור האישי שלה ועם התובנה הכל כך נכונה על ליווי משפחה של חולה סרטן ולא רק ליווי החולה עצמו. בקשנו ממנה שתעלה וובינר על הנושא ונעשה זאת בהמשך.

סיימנו במקרה שהביאה מירה. דיברנו על תקופת ההקרנות שעומדת החולה לעבור , שמענו טיפים לגבי תזונה ותוספים ובעיקר יצאנו בטוחות שמירה קיבלה את עיקרי התשובות לשאלות שהעלתה והיא בטוחה יותר ומחוזקת. כאמור אפשר להכנס לפרטי הדיון הקליני ולהוסיף תגובות.

אז- תודה רבה לכולן!  היה מעשיר כמו שכתבה לנו פאני ומפרה ומדהים (כמו כל פעם) כמו שכתבה לירז.. נתראה כנראה אחרי החגים בכנס השנתי, או אולי בוובינר לפני.. אוהבת את הקבוצה ואת שאנחנו עושים!   וכמובן- אין על המאמנת העיסקית שלנו- אילנצו'ק תודה !

רק בריאות !

אלה

 

כתיבת תגובה

כניסה למועדון החברים

כלל הלקוחות

מדברים בריאות עם מטפלים
כל מה שרצית לדעת על בריאות טבעית

למטפלים בלבד

טיפים ומידע למטפלים
טיפים מקצועיים ומידע קליני למטפלים