זאת היתה סדנה חוויתית  בניצוחה המדהים של ד"ר אריאל וורנר  – מומחית בפסיכולוגיה טראנספרסונלית וליווי רוחני- שהעבירה את הסדנה במקצועיות ברגישות ובנועם. הגענו מפוחדים מהרעיון להתמודד עם המוות ויצאנו מחויכים כשגילינו את משמעות החיים גם במצבי מחלה  ובשלבים של סוף החיים. תודה לך אריאל!      

2 תגובות

  1. האמת היא שממש לא התחשק לי ללכת לסדנא שעוסקת במוות ובסוף החיים. אבל כבר שילמתי…. אז באתי… וההפתעה הייתה גדולה – הסדנא עסקה בחיים ולא במוות! היא עסקה מבחינתי בחיבור לטוב, להווה, לכאן ועכשיו.
    אריאל היא מנחה נפלאה, אינטלגנטית, ורהוטה והמצליחה להעביר בקלות ידע תיאורטי למעשה.
    יצאתי בסוף היום מאושרת, ועם חיוך גדול על הפנים.
    סדנא נהדרת!!!

  2. הסדנה הזו הגיעה אלי בדיוק בזמן.
    כחודשיים קודם לכן איבדתי חבר יקר, לאחר התמודדות של שנתיים עם מחלת סרטן מח. ליוויתי אותו כחברה, ובשנה האחרונה הסכים לקבל את המטפלת שבי עם טיפולי דמיון מודרך ושיחות רוחניות. ההתמודדות עם מותו היתה קשה עבורי, כל כך ייחלתי ליצור את הנס, ולגרום לו להבריא, אך זה לא קרה. הסתובבתי עם מועקה קשה מאד בלב עד הסדנה עם אריאל.
    בסדנה זו הבנתי שהרגשת כישלון זה מהאגו. ויש דרכים וזמנים למות ואל לנו להתיימר לקבוע מה נכון, זה העולם לטב ולרע, ולקבל זאת.
    הבנה שהתפקיד שלנו זה healing, חיבור למהות הפנימית (שזה מה שנשאר לאחר התערערות העוגנים של תפקידים בבית, בחיים, קריירה, מראה, תפקוד גוף…). והחיבור למהות הפנימית חשוב ביותר הן לחיזוק ממחלה והן לעזיבת הגוף. יתרה מזו אל לנו להתיימר איזו שיטה נכונה למטופל, אלא להציע לו מבחר ולתת לו לבחור – הבנה זו נתנה לי מנוח, שכן הבנתי שהשכלתי באינטואיציה לעשות זאת עם חברי היקר.
    מתנה נוספת קבלתי בסדנה זו וזה – לחיות את הרגע, למצוא נחמה ומשמעות גם ברגעי המשבר, להיות עכשיו! בחיים ולעשות משהו משמעותי עכשיו, פשוט אך משמעותי כמו שמטופל מחבק עכשיו את הילד שלו, כותב לו מכתב לזמן משמעותי שכבר לא יזכו לחוות יחד, לדבר ביחד…כל אלה הופכים רגעים אילו לעכשיו !! למשמעותיים !! וששוה לחיות עבורם !!. לרגע הנוכחי יש משמעות. ואני עכשיו זוכרת את הרגעים שישבנו בגינה והתפאלנו והודינו על כל היפה מסביבינו, החל מהטבע שעטף אותנו וכלה בדברים הקטנים בחיים כמו זה שאנו יושבים ביחד ומודים.
    חברי היקר אני מתגעגעת אליך,
    אך תודות לסדנה המדהימה אני בשלווה ושלמות עם עצמי.
    תודה אריאל, ותודה לצוות המועדון על המתנה, על הסדנה.

כתיבת תגובה

כניסה למועדון החברים

כלל הלקוחות

מדברים בריאות עם מטפלים
כל מה שרצית לדעת על בריאות טבעית

למטפלים בלבד

טיפים ומידע למטפלים
טיפים מקצועיים ומידע קליני למטפלים