15.3.2016 - 1 (6) 15.3.2016 - 1 (5) 15.3.2016 - 1 (4) 15.3.2016 - 1 (3) 15.3.2016 - 1 (2) 15.3.2016 - 1 (1) 15.3.2016 - 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הי לכולם,

סופסוף נפגשנו שוב בביתנו הקבוע אצל מירה'לה בתא..!

הפעם עסקנו במפגש הראשון בקליניקה עם חולה סרטן- השלבים השונים ומטרות הטיפול בכל שלב :

משלב האבחנה הראשון ומתן תמיכה רגשית , מתן מידע וסיוע בקבלת החלטות , שילוב הטיפול עם הטיפולים ברפואה מערבית(כימו, הקרנות, ביולוגי ), מה עושים בהפוגה בין הטיפולים הרפואיים, איך מטפלים בזמן רמיסיה והחלמה ("אין לי כבר סרטן..")  ובסוף- סטייג" 4 -הקלת תסמינים ושיפור איכות החיים גם בטיפול פיזי ובעיקר בעזרת ליווי רוחני -ההתמודדות מול המטופל והמשפחה.

התמקדנו בתיאום ציפיות ובאופן בניית האימון עם המטופל בעזרת סימולציות והנחייה מרתקת ומקצועית של דבורי וכמובן כרגיל, אחרי ארבע וחצי שעות מדהימות ומעשירות החלטנו להמשיך את הדיון והסימולציות במפגש הבא שיתקיים ב 10.4.16.

יש לנו קבוצה מדהימה של מטפלים..!  הטיפים שכל אחד ואחד מכם מביא לדיון, ההערות והשאלות שעולות תוך כדי הדיון, התמיכה של כולם אחד בשני- זה ממש לא מובן מאליו..!   אין לי ספק, שהעשייה שלנו מלמדת ותורמת.. ונכון- הנושא הוא מורכב וקשה ומיוחד מאד- אבל מאתגר וחשוב , וכמו שכתבה לירז בקבוצת הווטצאפ שלנו : "לי אישית המפגש הראה שיש עוד הרבה מה ללמוד.. אין ספק שהתאוריה היא דבר אחד וההתמודדות עם המטופל בקליניקה- היא דבר אחר לגמרי.."

אז תודה רבה למארחת שלנו ,שכמו שאמרתי- אנחנו מרגישים אצלה בבית.. !   תודה לדבורי על ההנחייה והליווי האישי של הקבוצה, תודה לאיריס על האירגון והתיאום  ולאילנה -שמחברת לנו תמיד את כל הקצוות ונותנת לנו תמיד את המבט והצד של המתבונן והמטופל.. ותמיד לא נשאר מספיק זמן לשמוע ולקבל עוד קצת טיפים עסקיים..

לדעתי- מי שלא משתדל ומגיע – מפסיד.. שלא לדבר על החוויה, הכיבוד, החיבוק והאווירה..

נתראה במפגש הבא !

אוהבת מאד

אלה

 

כתיבת תגובה

כניסה למועדון החברים

כלל הלקוחות

מדברים בריאות עם מטפלים
כל מה שרצית לדעת על בריאות טבעית

למטפלים בלבד

טיפים ומידע למטפלים
טיפים מקצועיים ומידע קליני למטפלים