טוען אירועים

« כל האירועים

  • אירוע כבר עבר.

וובינר כלל המועדון – המים, מפתח לחיים

ביום שני 25 ביוני, 2018 | @ 21:00 - 22:30

[av_one_half first]

מרצה: עודד מנצורה

על המסתורין של האלף השלישי

מים מפתח החיים ומפתח לחיים- מדע המים לריפוי ויצירת מציאות

  • טלפורטציה של מידע דרך מים

  • מטריצת הנוזל הקריסטלי והשלכותיו

  • 4 מפתחות החיוניים לעבודה עם המים

  • מים יוצרים את התשתית לקיומנו בגוף הביולוגי

  • מים והשפעתם על יצירת מציאות

  • על המים שמעל והמים שמתחת

  • תיכנות מים לבריאות ושפע

 

על בסיס מחקרים מעמיקים מתגבשת הבנה מאוד מטלטלת הטוענת שלרב המחלות כיום יש מכנה משותף אחד והוא – התייבשות ברמת התא. יש בנמצא פתרון לכל המבקש להקדים תרופה למכה ולשדרג את איכות חייו לרווחתו האישית והסביבתית.

 

ולמי שתוהה ושואל מה לעשות כדי לנקות ולהשביח את מי השתיה , רצוי אולי גם לדעת …שכשהמים טעימים, קל מאוד ומפתה לחשוב שהם גם אנרגטיים ובריאים. אך כאן בדיוק טמון ההבדל שבין הכימיה והפיזיקה של המים .כשרק מטפלים בכימיה של המים.{אוסמוזה הפוכה, פילטרים ,פחם פעיל},המים לכאורה טובים יותר ,אך זה רק למראית עין. מה שנסתר מהעין הוא הרבה יותר מהותי ומשמעותי לקליטה של המים בגוף. מאחר והדרך המהירה ביותר להעביר מידע לגוף היא דרך מים, ולצערנו יש מי שינצל עובדה זו לרעתנו , יש לגוף את כל הסיבות לא לקלוט את המים אם הם לא בתדר אנרגטי מספיק גבוה. הקולטנים שעל ממברנת התא מאוד בררנים לגבי מה כשיר לעבור ומה לא – וטוב שכך. בטח מוכרת לכם ההרגשה שגם אם שתיתם 3 ליטר מים ביום עדיין תרגישו צמאים ומיובשים. וזאת משום שהמים ששתיתם לא היו "מובנים".למה הכונה במובנים? וכאן טמון הסוד והמסתורין של מי-מרפא. מעינות מרפא ברחבי העולם נמצאו בעלי תכונות יחודיות לריפוי לא בזכות תכולת המינרלים אלא בזכות המבנה המולקולרי הייחודי שלהם היכול לחצות את ממברנת התא ולהזין את התא על כל צרכיו. ומנגד ,המים המגיעים אלינו הביתה מאוד עייפים וללא סדר פנימי. נהפוך הוא, המבנה כל כך כאוטי ודחוס כך שלא נותר לגוף אלא לדחות אותם על הסף.מה הפתרון ? מדענים לאורך ההיסטוריה למדו את כוחות הטיהור של המים בטבע וגילו שהפתרון טמון בפיזיקה של המים ולא בכימיה. כשמטפלים בפיזיקה של המים , המים חוזרים לתנועה הטבעית שלהם ומתחדשים על ידי התארגנות פנימית חדשה המאפשרת לשבור את כל המבנים הכאוטיים ולהבנות אותם מחדש. ואת ההתחדשות וההתארגנות מחדש במבנים גיאומטריים אנרגטיים , יודע התא לזהות כבעלי פוטנציאל אנרגטי גבוה והכל כך חיוני לתפקודיו השונים. לשמחתי יש בנמצא היום הטכנולוגיה המטפלת בפיזיקה של המים, מה שמאפשר לשבור את המבנים הכאוטיים שבמים לפרודות בודדות ויחד עם זאת לתעל אותם להיבנות מחדש במבנים גאומטריים הקסגונליים כדי לתת מענה מירבי לצרכי הגוף הרבים. ומניסיון אישי הדברים מדברים בעד עצמם והתוצאות מעל המצופה. פשוטו של דבר שהכל תלוי במבנה . יש מבנה ויש מבנה . גוף בריא מעיד על מבנה פנימי מאורגן ומסודר התומך בחיים ומנגד כשהסדר מופר הגוף נופל בתדר ונחלש. היתכן והדרך להחזיר את הגוף למבנה חסין ותומך מתאפשרת ומואצת באמצעות מים מובנים ומאורגנים?.מומלץ לבדוק. לאחר מחקר אישי ומעמיק בנושא בחרתי להשתמש במוצרים של חברת "NAT" האמריקאית שאת ההתקנים השונים שלהם ניתן להתקין בכל בית וליהנות ממים "מובנים" בכל מובן של המילה. עיינו בקישור המצורף לימדו את הדברים ואם כן תרצו להתנסות צרו איתי קשר לרכישה קבוצתית שתקנה לנו עד 20%  הנחה ואפשרות להחזר כספי מלא אם אחרי 60 יום לא תרגישו את ההבדל המתבקש.

קישור לעיון במוצרי חברת NAT

על המרצה – עודד מנצורה:

ותק של 30 שנה. 10 שנים בארה"ב ו 20  שנה בארץ עם התמחות ברפואת תדרים ועיסוי רקמות עמוק לשינוי תודעה ולטיפול בכאבים פיזיים ונפשיים.

בעבודתו היום, מתרכז בהדרכת המטופלים להתבונן ולדון בנושאים הקארמטיים העמוקים ביותר אשר מעקבים אותנו מלבטא את העצמי האמיתי ולהתחבר לתכלית מהות קיומנו .

אם אינך חבר מועדון רשום, אנא לחץ כאן להצטרפות למועדון.
( הצטרפות למטפלים ולסטודנטים לרפואה משלימה –                                                                     ללא עלות)

חברי זהב, אין צורך ברישום. קישור ישיר יישלח למייל האישי שלכם

[/av_one_half]

[av_one_half]

[av_notification title='הצטרפות לוובינר' color='orange' border=" custom_bg='#444444' custom_font='#ffffff' size='large' icon_select='no' icon='ue800' font='entypo-fontello']

הרשמה לוובינר - המים- מפתח לחיים

[/av_notification]

[av_hr class='invisible' height='400' shadow='no-shadow' position='center']

[/av_one_half]

 

פרטים

תאריך:
ביום שני 25 ביוני, 2018 |
זמן:
21:00 - 22:30

מקום

טלפון
09-7743335

כניסה למועדון החברים

כלל הלקוחות

מדברים בריאות עם מטפלים
כל מה שרצית לדעת על בריאות טבעית

למטפלים בלבד

טיפים ומידע למטפלים
טיפים מקצועיים ומידע קליני למטפלים