הדיון הזה מכיל 0 תגובות, ויש לו משתתף 1, והוא עודכן לאחרונה ע״י  עדי אספינו לפני 7 שנים, 10 חודשים.

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #20064

    שלום לכולם,

    אתמול פנה אלי מטופל דרך המייל.
    אני מצרפת את ההודעה ששלח לי. האם שמעתם על מקרה כזה? מה יכולה להיות הסיבה לכאבים ויותר חשוב מה לדעתכם הטיפול המתאים?

    [: שלום לך.מצאתי את האתר שלך באינטרנט.קודם כל חג שמח ואני רוצה לספר לך את אחד הסיפורים הקשים.
    מזה שנתיים וחצי שאני בבדיקות מכל הסוגים כולל טיפול פסיכוסומטי בכדורים שלא עזר
    .עם הזמן היכולת הפיזית שחץלי פשוט הולכת ופוחתת והדבר היחידי שמצאו אצלי הוא נוירופתייה של הסיבים הדרים שלא יודעים מאיפה היא באה.ביצעו בדיקות דם שלא איששו מהיכן הפגיעה.
    כל תפקודי בלוטת התריס שלי תקינים לאורך השנתיים נבדקו מספר פעמים.
    אך בינתיים יש היעלמות של הורידים ולובן ולעיתים כיחלון בידיים,השמנה וחום גוף נמוך לעיתים 35.3.התכווצויות שרירים כואבות ודקירות בשרירים.זיכרון חלש דיכאון חרדה ובהלה לאחר שינה.ידיים ורגליים נרדמות ומעקצצות ויש בהן דקירות.
    שערות הפנים שלי הלבינו אני לא מסוגל לעלות מדרגות וסובל מכאבים בפנים ובצוואר בלתי נסבלים.
    השרירים חלשים ומעט צונחים בצורה מחרידה.יש קור בגפיים ורעד בשרירים.יש השמנה בבטן ובאגן והגעתי למצב שכל היום אני עייף ולא מסוגל להרים אפילו את הבת שלי בידיים.
    סובל מכאבי ראש קיצוניים מעל האוזניים וחוסר תיאבון.בכניסה למקום סגור ןחשוך מקבל בהלה וסחרחורת לא כתוצאה מחרדה.
    שורפות לי העיניים ואיני מסוגל לבצע אפילו הליכה קצרה הבטן מתנפחת ומתקשה .בדקו לי במשך שנתיים הכל לב כלי דם עצבים בדיקות נדירות שונות ומשונות.
    חשבו שזה פסיכוסומטי וטופלתי במשך שנה וחצי בכדורים ללא כל שינוי.הדבר היחיד שהתגלה עד היום הוא אותה פגיעה בעצבים הדקים אך אנשים חיים עם זה ולא סובלים כמוני.
    אני סובל מדקירות כואבות בכפות ידיים ורגליים הירדמות של איברים חום גוף נמוך,עייפות קיצונית,כאבים ורעש במפרקים,הופעה של ורידונים חדשים כחולים בעור הגוף,סחרחורות וכאב מעל האוזניים שמופיעים בנסיון צעידה הכי קטן.כ
    שקם מהשינה יש כאבי רגליים וראש קיצוניים מופיעים נימולים מעל העיניים והשרירים פשוט חלשים ורועדים-לא מתפקד.
    מופיעה אותה דקירה כל הזמן בבטן בצד שמאל ויש רגישות קיצונית בגוף לרעש.
    מייד אחרי אוכל מקבל סחרחורת.לא מסוגל לאכול בבוקר וידיים ורגליים מחליפות צבע בקור.
    חום גוף תמיד נמוך .הייתי אצל גדולי הפרופסורים,הומופטים,מדקרים,רופאים לא קובנציונליים ועוד.
    שום דבר לא שיפר את הרגשתי נהפוך הוא אני רק הולך ומידרדר יש גם ירידה ברמת ההגיינה שלי בגוף וברצון שלי לאכול מהבוקר עד הערב הוא לא קיים פשוט.
    אני קם מבוהל משינה כאילו לא יודע איפה נמצא ואפילו מתקשה ללכת על הרגליים.הכל נהיה שומני יש צניחה בשרירי הפנים ומתחת לעיניים.
    יש אימפוטנציה מלאה ולעיתים נותן שתן לסירוגין.אין לי חיים אני פשוט נופל מדחי לדחי.איני יכול לעשות פעולה עם הידיים מיד יש כיווץ של שרירי הצוואר דפיקות לב וקושי לנשום.אני כבר גמור ומאוד מפוחד ומחפש עזרה.כמו כן בקרסוליים הופיעו ורידונים כחולים שלא היו לפני.
    הייתי אצל כל גדולי הפרופסורים.שום פיתרון עד היום לאחרונה התחילו דקירות כואבות מאוד בגפיים ובקצוות וכן בשרירים בגוף.מה אפשר לעשות.שוב אומר טמפ הגוף שלי נעה בין35.3-36.3.כאשר 36.3 מופיעה בצהריי היום.אני מאבד את מקום עבודתי ואת משפחתי.אובד עצות!!!

    סוג דם לא יודע.מבחינת בדיקות דם עשיתי כל בדיקה אפשרית על פני הגלובוס כולל בדיקות של חומצות אורגניות וחומצות אמינו.הייתי עושה טיפולי ויטמינים במרפאת כאב בתל אביב שעזרו לי פשוט זה היה כרוך בהרבה כסף.הם עזרו לי מעט.

    .עברתי בדיקות אוטואימוניות,בדיקות למחלות שגורמות לפגיעה בעצבים הקטנים,הדמיות של הראש הגוף,אולטראסאונד של בטן כולל כל העורקים.בדיקות של הלב כולל צינטור וירטואלי ואקו לב.עוד בדיקות על בדיקות.בדיקות הורמונליות למיניהן שנתיים שהכל נבדק כולל טיפול פסיכוסומטי שלא עזר במשך שנה וחצי.למרות כל התופעות הדבר היחיד האורגני שנמצא הוא בביופסייה של העור פגיעה בעצבים הקטנים שלא אמור לגרום לי לאיכות חיים כל כך ירודה.

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)

יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.

כניסה למועדון החברים

כלל הלקוחות

מדברים בריאות עם מטפלים
כל מה שרצית לדעת על בריאות טבעית

למטפלים בלבד

טיפים ומידע למטפלים
טיפים מקצועיים ומידע קליני למטפלים