אינדקס המטפלים - טלי כנפי מטפלת אינטגרטיבית, פסיכותרפיה באומנות, מנחת קבוצות

IMG-20200912-WA0000-תמונה-טלי

טלי כנפי מטפלת אינטגרטיבית, פסיכותרפיה באומנות, מנחת קבוצות

1. טיפול - פרטני, זוגי והנחיית קבוצות. 2. ריפוי הילד הפנימי

אני מאמין שלי

ריפוי הילד הפנימי עד להגעה לאינטגרציה. טיפול- פרטני, טיפול זוגי והנחיית סדנת "הבית הפנימי".
-לוגו-אנשים-ורודים200

פגישה טלפונית ראשונה בחינם

אודות

טלי כנפי מטפלת אינטגרטיבית ומגשרת , מטפלת אישית וזוגית, מנחה וממציאת שיטת "הבית הפנימי",  שיטה שמובילה להגשמה עצמית. משלבת בעבודתה: פסיכותרפיה, אומנויות, טיפול גוף-נפש-רוח והילינג ובעלת ניסיון של 25 שנים.

לאחרונה מנחה מפגשים 

1.  מפגש נשים שהזוגיות חשובה להן- מפגשים בזום.

2. לגעת בלב – מפגשים בזום.

3. סדנת הילד הפנימי – סדנה פרונטלית.

לפרטים נוספים: www.spiralarose.co.il

 

השכלה והסמכה

הכשרה מקצועית:
 
עוסקת בטיפול כ 25 שנים ומגשרת ומיישבת סכסוכים בנושאים שונים.
 
הכשרתי כוללת לימודים בתחומים רבים, שונים ומגוונים:

תרפיה הבעתית בין תחומית: פסיכותרפיה, תנועה, פלייבק, פסיכודרמה, פסיכולוגיה ועוד. 
 
קורסים נוספים: הולדינמיקה, קונסטלציה משפחתית, קורסים בפסיכיאטריה, ניתוח חלומות, ציור הבעתי, אימפרוביזציה, תרפיה באמצעות הקול, פסיכותרפיה רוחנית, נשימה לסוגיה, תופים וכלי הקשה, פסיכולוגיה בודהיסטית, אסטרולוגיה ,עוצמת הרכות, טרוט ועוד.
טיפול רב תחומי ברפואה משלימה –  קולג' הישראלי לרפואה משלימה, בחוג לנטורופתיה. 

תרפיות אנרגטיות: הילינג, קריסטלים, פרחי באך, דמיון מודרך, ביו אנרגיה ועוד.
 
במהלך התפתחותי האישית למדתי לזהות את היכולות המולדות בהן בורכתי:
טראנס מדיום, הילינג, ילדת אינדיגו, ניתוחים אנרגטיים, אלכימיה, שחזור גלגולים ותיקונים רקמתיים, שמאנזים, דמיון מודרך והיפנוזה.
 
צברתי שנים רבות של ניסיון, מעבודה עם אנשים בתהליכי חיים שונים אשר משמשות אותי בכל הקשור לליווי תהליכים פנימיים וטיפול בשיטת הבית הפנימי.
 
כיום, אני משלבת בעבודתי האישית, הקבוצתית והזוגית את כל ידיעותיי ואת כל "השפות" והכלים" שרכשתי במהלך השנים על מנת לטפל באחר תוך שימת דגש על ערכו של קשר טיפולי. 
 
 

יצירת קשר

קליניקה: רמת השרון

לקוחות מספרים

יואב – חכמת חיים, רגישות, אמפטיה, עומק, אומץ, כנות, שמחה – חלק מהתכונות שעושות את טלי למטפלת כל כך עוצמתית. אצל טלי לומדים להכיר את הצדדים השונים שבתוכנו, את העומקים והרבדים. לאט לאט ובבטחה טלי מובילה את המטופל אל הלא נודע, אל הביטחון שבחוסר בטחון. הכול כלול, להכל יש מקום. לקל ולכבד. השטחי והעמוק. מחברים את הקצוות השונים, החלקים השונים שבתוכנו, ולאט לאט נהפכים לבני אדם שלמים יותר. ממליץ בחום! יואב

איתי –

מתי בפעם האחרונה הייתם במקום שמאפשר לכם להיות בדיוק, אבל בדיוק מי שאתם, ללא כל שפיטה וביקורת מהסובבים אתכם, לא משנה מה אתם מביאים באותו הרגע?

מקום שבו יכולתם לחשוף את הסודות הכי כמוסים שלכם, מחשבות שתמיד היו שם אבל אף פעם לא קיבלו ביטוי? מקום שמקבל אתכם כמו שאתם ללא שום מסיכה או הגנה?

הסדנא בחוויה שלי היא בעצם חיים.

יש מפגש עם מגוון רחב של רגשות מכל הסוגים, יחד עם מגוון דרכים להגיע לכך (עדיף שלא אגלה איזה כדי לא להרוס הפתעות טובות). הרבה תובנות ואמיתות על החיים עד כה, חלקן משמחות וחלקן כואבות ועצובות, אבל כולן בונות ומצעידות קדימה לחיים אמיתיים יותר.

בעיני, זהו אחד הדברים ברשימת ה"חייב לעשות" של כל אדם באשר הוא, וכן , גם ברמה הקלישאות – זה יוצר עולם טוב יותר.

וכמובן א"א שלא להתייחס למנחת הסדנא טלי כנפי, שמסתכלת פנימה לתוך הבנאדם ומרגישה ויודעת ורואה, ועושה את תפקידה ברגישות, בתשומת לב, בתזמון נכון, והכי חשוב באהבה גדולה.

ממני איתי.

אודי

המלצה
 
סיימתי את הסדנה המאוד מיוחדת של טלי לפני כחודשיים. הסיבה שקראתי לסדנה הזו "מיוחדת" מכיוון שבניגוד לסדנאות כאלה ואחרות שיוצא (או שלא יוצא) לנו לעבור בחיים, הסדנה הזו מאפשרת לכל אחד ואחת לראות באופן מוחשי וברור את עצמו ואת חייו באופן הנקי ביותר כלומר החוויות שתעברו בסדנה יותירו אתכם "עירומים" אל מול האמת שלכם. אותה אמת שאתם כל כך מחפשים (גם אם לא במודע).
 
תוכלו להבחין במחשבות, מאפיינים והתנהגויות שלכם שביום יום הם נסתרים מן העין אולם אלו הם הדברים שלא מאפשרים לכם לקבל את מה שאתם באמת רוצים בחיים, אלו הדברים שמונעים ממכם היום לממש את הפוטנציאל האדיר החבוי בכל אחד ואחת, לחיות חיים מלאים ומספקים.
 
זה אולי נחמד ומשעשע לעבור סדנאות שמדברים ומלמדים תיאוריות וזה אפילו נותן הרגשה שהחיים יכולים להיות יותר מאושרים אם רק נאמר לעצמינו שזה כך ונעסוק בשכנועים עצמיים. אבל זה ממש לא מה שתחוו בסדנת "הבית הפנימי". פה אתם באים לעבוד!! לחוות !! לחיות !! וכפי הנראה שזו תהיה הפעם הראשונה שתעשו את זה מזה שנים רבות. (מאז שהייתם ילדים אם בכלל).
 
זו אכן סדנה לא קלה אבל אם יש משהו שזה קל זה למות. למי שרוצה לחיות ויודע להבדיל בין "לחיות" לבין להיות "חי מת", קלה ההבנה שזה לא קל. זה לא קל אחרי שנים על גבי שנים של דיכוי והדחקה שאנשים סופגים במהלך חייהם לקום ולהתיר את הכבלים. זה לא קל ואפילו די קשה והתהליך מצריך מקום בטוח, עוטף, תומך ומחבק שבו אפשר יהיה ל "התפשט" מבלי לאבד את הקרקע. זה המקום להזכיר את מנחת הסדנה.
 
טלי מנחה את הסדנה הזו כמו שמוצארט כותב מוסיקה, כמו שטייגר וודס חובט בכדור הגולף, כמו שג'ימי הנדריקס פורט על מיתרי הגיטרה, כמו שמאראדונה משכיב חצי קבוצה כדי להבקיע גול, כמו שוורן באפט יודע לעשות כסף ולמי שלא מכיר אף אחד מהנ"ל היא עושה את זה בדרגת האומנות הגבוהה ביותר שיש. ויותר מכך, האומנות של לגעת בבני אדם, לראות אותם על כל מה שבהם , לתמוך בהם ולעזור להם להיפתח אל עצמם, זו אומנות שכיום היא נחלת מעטים שבמעטים ולכן הזכות לעבור סדנה שכזו עם מנחה שכזו היא גדולה מאוד, עד כדי שאומר ללא מורא שזוהי תהיה המתנה הגדולה שתעניקו לעצמיכם לכל בחיים.
 
בכל רגע שאני חי אני מרגיש את עקבות התהליך שעברתי בסדנה, ובכל יום עוד ועוד תובנות ותכנים שספגתי בסדנה מקבלים סדר וצורה במחשבותיי ובהתנהגותי. אני היום אדם יותר חופשי , הרבה יותר נוח לי להתבטא ולומר את מה שיש לי לומר. הרבה יותר טבעי ונינוח, הרבה יותר מבין ורואה את העולם שסביבי בעיניים נקיות וברורות.
 
אודי ע.

 

כניסה למועדון החברים

כלל הלקוחות

מדברים בריאות עם מטפלים
כל מה שרצית לדעת על בריאות טבעית

למטפלים בלבד

טיפים ומידע למטפלים
טיפים מקצועיים ומידע קליני למטפלים