נכנסתם למועדון מקצועי שמכוון להתפתחות המקצועית והכלכלית של קהילת המטפלים ברפואה משלימה בישראל.
במה מועדון המטפלים תורם לכם?
התמקצעות בנישות טיפוליות ייחודיות
- שפע הרצאות והשתלמויות מעשירות
- דיון קליני במקרים
- ספריה קלינית דינמית
- שיתוף מידע קליני בין מטפלים
- במה לתכנים המקצועיים שלכם, ועוד
כקהילה, אנו שותפים לחנות המטפלים Teva Club, המעניקה לכולנו הטבות כלכליות משמעותיות על מאות מוצרי בריאות, ביטוח לקליניקה ועוד.
אלפי מטפלים חברים בקהילה. גם אתם מוזמנים להצטרף.
הצטרפות חינם למטפלים מוסמכים וסטודנטים לרפואה משלימה בלבד!
החזון שלנו: טיפוח קהילה מקצועית של מטפלים מוסמכים ומתמחים אשר תציע רפואה משלימה איכותית, בטוחה, ונגישה לכל אדם.
מועדון המטפלים הישראלי הינו נקודת המפגש המקצועית ועסקית לקהילת המטפלים ברפואה המשלימה בישראל.
המועדון מציע לחבריו נקודת מפגש איכותית ובמה מקצועית לכל צרכי המטפלים האלטרנטיביים בישראל ומתן מענה על צרכים שונים הנובעים מעיסוקם הייחודי וסל שירותים התפור בדיוק רב למידותיו של המטפל האלטרנטיבי.
המועדון הינו פרי תוצרה של התאגדות של קבוצת מטפלים ברפואה משלימה אשר שמה לעצמה למטרה לקדם ולתת מענה לקהילה מיוחדת זו תוך יצירת מסגרת תומכת של ייעוץ הדדי, נגישות לחומרים מקצועיים וכר פורה ונרחב ליצירת שיתופי פעולה מניבים.
כמי שהקימו את הקהילה ומגיעים מתוכה סימנו לעצמנו מטרות ויעדים ברורים אשר יעמדו לנגד עינינו לאורך כל הדרך ויהוו המהווים את היתרון היחסי של חברי המועדון:
1. תמיכה הדדית: יצירת מסגרת השתייכות תומכת למטפלים. יש עם להתייעץ יש את מי לשתף אתה לא לבד ואפשרות ליצירת התקשרויות מקצועיות ומקורות ייעוץ ותמיכה הדדיים עם קולגות
2. הקמת גוף ידע מקצועי שיתופי: המועדון מציע לחבריו מגוון של הרצאות אינטרנטיות, השתלמויות , סדנאות וכנסים מקצועיים ללא תשלום או במחירים מסובסדים
3. המטפלים משתפים את כלל הקהילה בטיפים טיפוליים ובמאמרים פרי עטם
4. פעילויות המעצימות את המטפל ומעמיקה ומעשירה את עולם התוכן המקצועי שלו. כל המידע נשמר וזמין לשימוש המטפלים בכל עת
5. הטבות כספיות : כקבוצת רכישה אנו זוכים להטבות כלכליות מפליגות על מגוון מוצרי בריאות ושירותים למטפל
במה המועדון תורם לך המטפל?
חברי המועדון נהנים מהעשרה והתמחות מקצועית ומשורה של הטבות ושירותים אשר מהווים תשתית רחבה לכל צרכי המטפל ברפואה משלימה, והכל תחת קורת גג אחת:
1. גישה אל הספרייה הקלינית – מאגר מידע שיתופי עשיר ומקצועי בכל הנושאים הקשורים לתחומי העיסוק של חברי הקהילה: טיפים טיפוליים, מחקרים מדעיים, דיונים קליניים, שאלות ותשובות ועוד
2. השתייכות לקבוצות התמחות – קבוצות מונחות ממוקדות נושא ליצירת מומחיות בתחומים טיפוליים שונים. למידע נוסף לחץ כאן
3. הטבות ייחודיות – חברי המועדון נהנים מהשתייכות לקבוצת רכישה וגישה למוצרים טיפוליים ושירותים מקצועיים הדרושים למטפלים
4. אפשרות רכישה בחנות למטפלים TevaClub – חנות הבית של קהילת המטפלים אשר מציעה מבחר מוצרים בהנחה ניכרת
5. גישה ואפשרות להפניות מטופלים – המועדון מציע מנגנון של התאמה והפניית מטופלים למטפלים מוסמכים עפ"י קריטריונים מקצועיים שונים
6. אפשרות פרסום בלוח המודעות של יד 2 מטפלים
ההשתייכות למועדון מקנה למטפל הן גישה לשירותים מקצועיים מקדמים והן אפשרויות לחסכון כספי ניכר בכל עלויות תפעול הקליניקה. הצטרפו עכשיו בחינם והיו חלק מהקהילה המובילה בישראל בתחום הרפואה המשלימה.
כשאתה שייך לקהילת מטפלים – אתה גם תורם וגם נתרם.
כשאתה שייך לקהילת מטפלים – אתה בבית חם!
ביחד יש לנו יותר עוצמה, יותר ידע, יותר ביטחון, יותר קשרים.
אתם נהנים מהידע והניסיון השיתופי המצטבר של אלפי מטפלים.
יש לכם עם מי להתייעץ, את מי לשתף בשאלות, מחשבות, ובלבטים שקשורים למקצוע.
נוצרים שיתופי פעולה עסקיים, מיזמים משותפים, חברויות חדשות.
קל להתקדם ולהתמקצע ביחד עם אנשים שיש לך תחומי עניין דומים לשלך.
לא טוב היות האדם לבדו אמרו חז"לינו, וזה בטח נכון גם למטפלים שיושבים בדד בקליניקה הפרטית שלהם
המיזמים השיתופיים של 'מועדון המטפלים':
- הספריה הקלינית
- קבוצות התמחות
- אנחנו פועלים כקבוצת רכישה, ומשיגים את המחירים הטובים ביותר לכל הקהילה.
- חנות Teva Club למטפלים – החנות שמשתפת ברווחים את המטפלים. הקמנו ביחד חנות וירטואלית של מוצרי טבע, שמאפשרת למטפל מוצרים במחירים הנמוכים ביותר, ומתגמלת מטפלים על כל רכישה של מטפל ומטופל שלו.
- הפניות מטופלים
- לוח המודעות, יד 2 למטפלים
מי עומד מאחורי 'מועדון המטפלים הישראלי' ?
היזמיות
אילנה קליינמן, מנכ"לית 'מועדון המטפלים הישראלי'
השכלה ועיסוק: BA כלכלה, MBA מנהל עסקים.
אילנה צברה ניסיון בתחומי היזמות העסקית, ורכזה פרוייקטים בחברות ממשלתיות. לפני שבע שנים נפגשה עם הרפואה הטבעית, התאהבה בתחום, ובמטפלים העוסקים בתחום, ומאז מפנה כוחותיה לקידום ציבור המטפלים בישראל.
בשנת 2011, חברה עם דבורי גתי יוסף, שבאה מתחום הטיפול, וביחד הקימו את ' מועדון המטפלים הישראלי'.
אילנה: " כשפגשתי לראשונה מטפלים ברפואה משלימה, נדהמתי לגלות אנשי מקצוע כל כך איכותיים , שלא הפכו את העיסוק שלהם לעסק משגשג. הבנתי שיש משהו בגישה של המטפל, שנותן לו להרגיש בנוח עם הענקת טיפול, ופחות בנוח עם שיווק, גביית כספים ועוד דברים שהם חיוניים לקיום כל עסק. מאז הפכתי ל'מטפלת (העסקית) של המטפלים'…
היו לי רעיונות איך לקדם את המטפלים , אך נזקקתי למישהו מהמקצוע עצמו שיעזור ליישם את הרעיונות שלי בהיבט המקצועי. כשפגשתי בדבורי, היא קלטה אותי מייד. למרות שדבורי היתה (ועדיין) מאד עסוקה, התגייסה למיזם, ומהר מאד התגלו יכולותיה- בידע הרב, , בכתיבה, בעריכה, בהוראה, בבקרת תכנים ומוצרים, ובחשיבה משותפת ופורייה.
המוטו שלי: מה לעשות? לעשות!
ההתמדה בעשייה תמיד תביא לתוצאה הרצויה.
מספרים על אילנה: בולדוזר, פריקית של שירות, תמיד בחיוך.
דבורי גתי יוסף, מנהלת מקצועית של 'מועדון המטפלים הישראלי'
השכלה ועיסוק: דבורי הינה נטורופתית, מרפאה סינית, מרפאה הוליסטית ומטפלת גופנפש.
BA במדעי הטבע, MA בהנחיית קבוצות.
מרצה במכללות לרפואה משלימה; העורכת המדעית של ספרי 'תזונה לפי סוג הדם' ומכשירה מטפלים בשיטה; מנחה קלינית; מטפלת בקליניקה ברמת גן.
בשנת 2011, חברה עם אילנה קליינמן, שבאה מהתחום העסקי, וביחד הקימו את ' מועדון המטפלים הישראלי'.
דבורי: "כבר שנים אני מלמדת ומכשירה מטפלים, ורבים שומרים עימי על קשר לאורך השנים. תמיד הפריע לי שמטפלים שמסיימים את שלב הלימודים והסטאז' במכללה, מוצאים עצמם די לבד. לעבוד לבד, להתלבט לבד, ללמוד לבד ולהצליח לבד להתפרנס מהמקצוע- לא פשוט. השתדלתי כמיטב יכולתי ליצור למטפלים מסגרות של לימוד משותף, השתלמויות, דיון קליני, הפניות מטופלים, אך אלה היו ספורדיות, ונודע על קיומן רק מפה לאוזן.
כשפגשתי את אילנה, הבנתי שהתגלגלה לנו הזדמנות- בחורה זהב עם ניסיון באימון עסקי למטפלים ובניהול פרוייקטים, רוצה מאד לקדם את קהילת המטפלים, ומחפשת עם מי לעשות זאת…. מייד קפצתי על המציאה , ופרשתי לפניה את החזון שלי- איך כלל המטפלים מתאגדים, הופכים לכוח מקצועי וכלכלי שאי אפשר לעמוד בפניו, ויוצרים מציאות חדשה בשטח. והנה זה מתהווה.
המוטו שלי: " אם תעצים- תתעצם"
שזו ורסיה מודרנית למאמר חז"ל: "מכל מלמדי השכלתי- ומתלמידי יותר מכולן"
מספרים על דבורי: אנציקלופדיה מהלכת; ענווה; יודעת להציג נושאים מורכבים בצורה פשוטה ובהירה.
השילוב בינינו
חברנו יחד, מומחית בשיווק ומומחית בריפוי טבעי, ליצור מועדון שיהווה חממה מקצועית ועסקית גם יחד עבור מטפלים.
שתינו מאמינות בערכים דומים: שיתוף, יושר, חריצות, נתינה, התפתחות אישית ורוחנית.
על בסיס ערכים אלה הוקמה קהילת המטפלים של המועדון.
המנחים המקצועיים של קבוצות ההתמחות
המנחים המקצועיים הינם מטפלים ותיקים , שצברו ניסיון והתמחות בתחומים ספציפיים.
המאפיין של המנחים, , מעבר להיותם אנשי מקצוע מעולים, הוא רצונם לשתף אחרים ממה שיש להם, ולתרום ולהעצים את קהילת המטפלים.
המנחים נותנים מענה לשאלות מקצועיות בפורום, מנחים דיונים קליניים, ומלמדים בהשתלמויות ובהכשרות הייחודיות של קבוצות ההתמחות.
זו ההזדמנות שלנו להודות לכם, מנחים יקרים. בלעדיכם מיזם קבוצות ההתמחות לא היה יכול להתקיים. בזכותכם כל ציבור המטפלים מתקדם ומתמקצע בתחומי טיפול שונים.
נמרוד שיינמן (לפי א"ב )
מנהלי הפורומים
היום, בעידן אינסוף פורומים באינטרנט ובפייסבוק, מנהלי הפורומים שלנו הם אלה שדואגים שבפורומים שלנו, יתנהל שיח מקצועי איכותי, מכובד ומעשיר.
המנהלים, שהינם בעצמם מטפלים מוסמכים , משקיעם מזמנם ומרצם בהתנדבות, לקדם את התקשורת בפורום, ולפקח על הסטנדרט. במידת הצורך, הם נעזרים במנחי הקבוצות ובצוות המקצועי, על מנת שאף שאלה שלכם לא תישאר ללא מענה.
יישר כח למנהלי הפורום על פעילותכם הברוכה.
אורלי בן דוד – מנהלת פורום כללי
השגרירים
מעבר לפעילות השוטפת, המועדון פורץ מידי תקופה במיזם שדורש התגיייסות רבתי של כח אדם. לדוגמא: הכנס השנתי, ימי עיון רבעוניים, פעילות במכללות , ועוד.
ללא ספק אילנה ודבורי לא היו יכולות להרים אף מיזם לבד, ואנו מודות מקרב לב לקבוצת השגרירים הנאמנים, שלכל אורך הדרך נתנו כתף, תרמו כל אחד מיכולותיו וכישרונותיו למען הכלל- מי בצדדים הטכניים של האינטרנט, מי בהפקה וארגון, מי בקבלת פנים למטפלים חדשים, ועוד.
פניה לחברי ם:
אם אתם רואים עצמכם מתאימים לאחד התפקידים , ורוצים לתרום מכם לכלל, אנא לחצו על הקישור הרלוונטי, וספרו לנו על עצמכם ובמה הייתם רוצים להשתלב, ותהיו ברוכים הבאים בצוות המועדון:
מנחים לקבוצות התמחות שונות
מרצים לוובינרים בכל תחום מעניין ברפואה המשלימה
ועדת תרבות- ארגון פעילות חברתית וחווייתית לחברי המועדון
ועדת קבלת פנים- קשר עם מטפלים חדשים, וקליטתם בקהילה.
ועדת טכנולוגיה- תפעול, עריכה דיגיטלית, אינטרנט
ועדת מידע- חיפוש מאמרים, קטלוג מידע, ניהול הספרייה הקלינית
ועדת כנסים- סיוע בתכנון, הפקה וארגון הכנסים של המועדון
בואו ליצור לעצמכם חממה להתפתחות מקצועית בנישה המעניינת אותכם!
קבוצת התמחות מאגדת מטפלים החולקים תחום עניין משותף, שבו בחרו להתפתח ולהתמקצע.
הקבוצה משתפת מידע בין חבריה – כולם לומדים מהניסיון והתובנות אחד של השני.
הקבוצה פעילה במסגרות של פורום מומחים, דיונים קליניים בכתה הוירטואלית, והשתלמויות מסובסדות בתחום ההתמחות.
כל התכתובות והדיונים מתועדים ושמורים בספריה הקלינית, ופתוחים לחברי הקבוצה בלבד.
הקבוצה מנוהלת ומונחית ע"י צוות מנחים – מטפלים מן השורה הראשונה, בעלי מוניטין בתחום ההתמחות.
חברי הקבוצה מתקדמים ביחד לרמת 'מומחה', תוך שהם רואים יותר ויותר מטופלים בתחום התמחותם.
למטפלים חברי קבוצת התמחות יש עדיפות בעיני ציבור החולים, שמחפש 'מטפל מומחה' לבעייתם
מהו הערך המוסף של השתייכות לקבוצת ההתמחות?
- מטפל שמתמקד, הופך להיות עם הזמן מומחה בתחום זה. הוא מעמיק בחומר העיוני, מתעדכן לגבי מאמרים ומחקרים חדשים, צובר יותר ויותר ניסיון קליני עם סוג קהל מסויים.
- כשמטופל נזקק לעזרה בריאותית, הוא יחפש את 'המטפל המומחה' שיכול לעזור לו, וכאן מפגיש מועדון המטפלים את המטפלים עם צורך הקהל
- כפי שאדם חולה מחפש 'מטפל מומחה', כך יש למטפלים צמאון ללמוד, להתמחות, להתמקצע, להשתפר, וגם לשתף ולחלוק
תחום עניין משותף, הוא דבר שקבוצת מטפלים עצמאיים יכולה להתחבר סביבו.
כשקבוצה לומדת ביחד, כשמטפל משתף בניסיונו מטפל אחר, כשיש את מי לשאול וממי לקבל תשובות – כולנו נתרמים!
איך קבוצת התמחות משדרגת אותך מול המטופלים?
המטפל שהינו חבר קבוצת התמחות, חש ביטחון בטיפול, ויודע שיש לו "גב מקצועי" רחב להתייעצות
המטפל שמציג עצמו כחבר נבחרת מתמחה, נהנה מאמון מוגבר של המטופל, ביכולתו לעזור לו.
מול ציבור המטופלים בישראל – הקבוצה מציגה רשת קליניקות ארצית (הקליניקות שלכם) המתמחה בטיפול לאוכלוסיה מסויימת.
לקבוצת התמחות דרך סלולה לחבור לשיווק קבוצתי, שיביא לכל חברי הקבוצה יותר מטופלים.
הפעילות בקבוצת התמחות
הפורום הקבוצתי
לכל קבוצה פורום סגור באתר, בה המטפלים ומנחי הקבוצה מתכתבים, שואלים, ומשתפים זה את זה במידע עדכני הקשור בתחום התמחות הקבוצה.
כשמתעוררת אצלכם שאלה, תוכלו להפנותה לפורום ולקבל מענה מחברי הקבוצה, בפיקוח המנחים.
תוכלו לשלוף מידע מהפורום עלפי פילוח נושאים ועל פי מילות חיפוש.
דיון קליני במקרים
אחת לשבועיים הקבוצה נפגשת לדיון קליני אינטרנטי. מטפלים מעלים מקרים מהקליניקה, ושאר החברים והמנחים מתייחסים לאופן הטיפול, ונותנים דגשים וכיוונים. כאשר אתם מעלים מקרה מורכב לדיון הקליני, אתם מקבלים הכוונה לטיפול מוצלח, מניסיונם של אחרים.
כאשר אתם מאזינים לדיון במקרים של אחרים – אתם זוכים בלימוד אפקטיבי ממדרגה ראשונה.
הכשרה והשתלמויות מקצועיות ממוקדות התמחות
הקבוצה נפגשת אחת לחודשיים בהשתלמויות ייעודיות להתקדמות המקצועית בתחום ההתמחות.
ההשתלמויות במחיר מסובסד לכיסוי עלויות.
למטפלים הפחות מנוסים בקבוצה, ניתנת הכשרת בסיס במושגים ובטריטוריית המידע של תחום ההתמחות.
הספריה הקלינית – אגף קבוצות ההתמחות
בספריה הקלינית אגף שהגישה אליו הינה לחברי קבוצות ההתמחות. כל המידע של הקבוצה נשמר באגף זה ועומד לרשותכם. באמצעות מילות חיפוש תוכלו לאתר תכתובות, מחקרים מדעיים, טיפים, דיונים קליניים והשתלמויות שכבר היו.
צוות המנחים
צוות המנחים של כל קבוצה מורכב ממטפלים מנוסים ובעלי שם שצברו מומחיות בתחום התמחות הקבוצה. המנחים נמצאים כדי לענות על שאלות, להנחות את הדיונים הקליניים, ולקדם עוד את הקבוצה.
הפורומים של מועדון המטפלים מהווים פלטפורמת תקשורת שוטפת בין מטפלים.
כאן המקום להתעדכן, לשתף, לשאול ולענות.
ניתן לשלוף מידע מהפורומים השונים בתקופות שונות באמצעות מילות חיפוש.
פורומים פתוחים לקהילה
- פורום מטפלים ראשי
- פורומים עבור קבוצות ההתמחות . הפורום הינו הבמה לפעילות השוטפת של כל קבוצת התמחות ופתוחה רק לחברי הקבוצה.
- לוח מודעות
הספריה הקלינית
הספריה הקלינית הינה מאגר מידע איכותי ודינמי לעוסקים ברפואה משלימה.
הספריה הקלינית תשרת אתכם בכל פעם שתצטרכו מידע שקשור לטיפולים שלכם.
מה תמצאו בספריה הקלינית?
הקלטות של וובינרים עם המצגות, מאמרים וטיפים מקצועיים של מטפלים, דיונים בפורום, דיונים קליניים על מקרים.
הייחוד של המידע בספריה הקלינית:
- מידע מניסיונם של מטפלים רבים
- פתרונות שעובדים בשטח
- מאגר מידע דינאמי ומתעדכן שהולך וגדל
- בקרת איכות על המידע בספריה
- במה לשתף חברים בידע שלכם, ולמתג את מומחיותכם
מגיע אליכם מטופל לקליניקה לבקש את עזרתכם. אתם רוצים ללמוד יותר על מצבו, ועל דרכי טיפול שעשויות לסייע לו. מידע יש היום זמין ובשפע, אולי בשפע גדול מידי.
קשה לדעת – מה מידע איכותי ממקור אמין, ומה לא? מה רלוונטי לתחום שלכם, ומה לא?
הספריה הקלינית שלנו נמצאת תחת פיקוח מקצועי, המבטיח שרק מידע מקצועי ואמין ייכנס לספריה.
החומר בספריה הינו 'מידע חם מהשטח' – הדברים שעבדו מניסיונם של מטפלים אחרים
הרצאות שהינן פרקטיות – 'למד ויישם', ועידכונים שוטפים.
חיפוש מידע בספריה הקלינית – תוכלו להקליק מילות חיפוש בספריה ולהגיע לכל החומרים הרלוונטיים.
כתיבה לספריה הקלינית – תוכלו לשלוח אלינו מאמרים או ניוזלטרים מקצועיים פרי עטכם; לשתף אותנו בטיפים טיפוליים מוצלחים; להפנות אותנו לקישורים למחקרים מדעיים מעניינים בתחומי הרפואה המשלימה.
חומרים שלכם שיכנסו לספריה הקלינית מתפרסמים עם שמכם ופרטיכם, וממתגים אתכם כממומחים בתחומכם.
הוובינרים פותחים צוהר לתחומים טיפוליים מגוונים ומעניינים, ומעניקים לימוד ומידע בתנאים נוחים
- אין צורך לצאת מהבית – מטפל בכל מקום בארץ משתתף במפגש מביתו
- הוובינרים ללא תשלום
- בכל חודש מפגשי וובינר על נושא החודש של מועדון המטפלים
- בכל חודש הרצאת מומחה, שמשתף אותנו בתחום התמחותו ומניסיונו
- גם אתם יכולים לקבל במה וובינרית להציג את מומחיותכם ברבים
עולם הריפוי הטבעי – הוליסטי הינו עשיר ומגוון בצורה מדהימה.
לכל אחד מאיתנו הידע שלו, ההכשרה אותה קיבל, והניסיון אותו צבר.
מפגשי וובינר, מאפשרים לנו להתעשר בתחומי ידע נוספים לשלנו, באופן ידידותי ונוח.
בכתה הוירטואלית מתנהל שיעור חי ממש כמו בכתה רגילה: יש מרצה, רואים ושומעים אותו על המרקע. יש מצגת, יש לוח.
יש לכם שאלה או משהו להוסיף? אתם יכולים להצביע, ותקבלו רשות דיבור. על מנת לדבר דרוש מיקרופון מחובר למחשב.
בכל רגע במהלך ההרצאה תוכלו לכתוב מסר בצ'אט של השיעור, להגיב ולשאול.
והייתרון הגדול – השיעור מוסרט ומוקלט, כך שגם אם פספסתם חלק, תוכלו למצוא אותו בספריה הקלינית.
וובינר נקבע ליום ושעה מסויימים (לרוב 21:00 בערב), והנושא מתפרסם מראש.
כשהנושא מעניין אתכם, אתם נרשמים לוובינר, ומקבלים קישור אישי לתיבת המייל שלכם, איתו תוכלו להיכנס לכתה הוירטואלית בשעת המפגש.
לטכנופובים שבינינו מילת הרגעה – ההתחברות למערכת ידידותית וקלה, ויש לנו תמיכה טלפונית למי שמסתבך…
מי מרצה?
הרצאות נושא ניתנות ע"י צוות המרצים של מועדון המטפלים הישראלי.
הרצאות מומחה ניתנות ע"י כל חבר מועדון שיש לו תחום מעניין בו צבר ניסיון אותו הוא יכול לשתף עם החברים.
להמשיך להתפתח בדרך שלכם
אנו מעריכים את צימאון הידע והרצון שלכם להמשיך ללמוד ולהתפתח, ומודעים לכך שמשאבי הזמן וכסף הינם יקרים. לפיכך, בנינו קורסים והשתלמויות שהחלק התיאורטי בהם הינו קצר ותמציתי, ועיקר הזמן מוקדש ללימוד ותרגול פרקטיקה, אותה ניתן מיידית ליישם בקליניקה, ולקבל תוצאות טובות.
בקורסים שלנו:
- שיטות טיפול אפקטיביות, שמביאות תוצאות בקליניקה
- תרגול וליווי קליני בהמשך לקורסים
- מעט השקעה של זמן וכסף – תשואה גבוהה להשקעה!
- מחירים מסובסדים
בחרנו עבורכם את שיטות השיטות והדגשים הטיפוליים שהוכיחו עצמם בשטח.
בקורסים שלנו תלמדו ממרצים מומחים, שצברו ניסיון קליני רב, והם מלמדים בשיטה ממוקדת תוצאות.
ייחודי ל Teva Club Academy: מפגשים אינטרנטיים לתרגול והטמעת החומר לאחר הקורס.
Teva Club הינה חנות הבית של קהילת המטפלים. תמצאו בה מוצרים שמומלצים ע"י מטפלים.
תחת קורת גג אחת תמצאו:
- תוספי תזונה מובחרים
- רקיחות של פטריות מרפא וצמחי מרפא
- רפידות רפואיות
- מוצרים הומאופטיים
- שמנים ארומטיים ומוצרים טיפוליים לעור
- מחירים מיוחדים למטפלים
- מרשמים On- line עבור מטופלים, בהנחות גדולות
- ייעוץ מקצועי שוטף מנטורופתית הבית, שמסייעת בהרכבת סל המוצרים האופטימלי בהתאמה לאדם ולמצבו הבריאותי
- בפורום תוספים : עדויות על תוצאות שימוש במוצרים, המלצות מטפלים, שאלות תשובות וטיפים
הייחוד של חנות TevaClub:
אם מוצר נמצא בקטלוג שלנו, היו סמוכים ובטוחים שהוא מוצר איכותי ואפקטיבי.
עדויות המשתמשים, וההמלצות של מטפלים מופיעות בפורום תוספים.
בפורום תוכלו לשאול שאלות ולקבל תשובות על התאמת מוצרים למצבים שונים.
תוספי תזונה, פטריות מרפא, צמחי מרפא ומוצרים טיפוליים, עוזרים במיוחד כשהם מותאמים אישית לאדם ולמצבו. מבין שלל האפשרויות הקיימות בחנות שלנו, אנו מרכיבים לאדם את סל המוצרים הנכון ביותר מבחינת המטרה, המצב הבריאותי, הצרכים התזונתיים, הפתרונות הדרושים והתקציב.
המחירים המיוחדים שהשגנו עבור מטפלים ומטופלים, מאפשרים להמליץ על טיפול איכותי במחירים שווים לכל כיס. ככל שנרכז את ההזמנות של מוצרים ב TevaClub יגדל כוחנו הכלכלי השיתופי, ונזכה להוזלות מחירים נוספות!
יתרונות שירות TevaClub למטופלים:
- מחירים מוזלים למטופלים, הנחות קבועות
- שרות: יעיל ואדיב. המוצרים מגיעים ישירות לבית הלקוח. חיסכון בזמן, פחות הוצאות על נסיעות וחניה, ללא כיתות רגליים
- מקצועיות: המטופלים מקבלים בדיוק את המוצרים שהמטפל המליץ לקחת. אין צורך לזכור את שמות המוצרים, אין צורך לחפש אותם . אין חשש להחלפה בין מוצרים דומים
- ייעוץ וקשר מתמשך עם המטפל: המועדון מעודד את המטפלים לשמור על קשר עם מטופליהם שממשיכים לצרוך תוספי תזונה דרך TevaClub. למטופל יש כתובת לשאלות כמו מה להמשיך לצרוך, מה להחליף
יתרונות שירות TevaClub למטפלים:
- מחירים חסרי תקדים למטפלים
- אתם רושמים מרשם on- line למטופל
- נקודות TevaClub נצברות בגין כל הזמנת מוצרים אישית וכל מרשם למטופל
מערך תמיכה והתמקצעות למטפלים בתחום התוספים:
- מידע מקצועי על תוספי תזונה בספריה הקלינית
- פורום תוספים לשאלות, תשובות, טיפים והמלצות
- ייעוץ מקצועי שוטף מנטורופתית הבית
- מפגשים בכתת הלימוד האינטרנטית, לעידכונים בתחומי התוספים ופטריות המרפא, ודיון על מקרים
- קורסי התמקצעות: קורס תוספי תזונה – למתחילים; קורס תוספי תזונה – למתקדמים
בלוח המודעות הקהילתי אתם מוזמנים לפרסם ולחפש בחינם מה שאתם צריכים:
- קליניקות להשכרה, time sharing
- ספרות מקצועית וציוד לקליניקה יד שניה
- קח- תן
- שיתופי פעולה