ברוכים הבאים לספרית קורס שיווק מהלב. 

בספריה תמצאו את הקלטות השעורים בקורס

ואת המצגות והחומרים הרלבנטיים.

חשוב! לשים לב שיש שני חלקים לקורס. כל אחד יוכל לראות את החומרים הרלבנטיים לחלקים אליהם נרשם

המרצה – תהל עלמה בארי

כשתהל חזרה לארץ לפני שמונה שנים,
היא הייתה צריכה להמציא את עצמה מאפס מבחינה מקצועית,
כלכלית ואישית. במהלך השנים היא השקיעה מעל 35,000 ₪ בקורסים
אצל טובי המשווקים בארץ ובליווי פרטני.

תהל מכירה היטב את תחושת הבדידות בקליניקה, את השעות הארוכות מול המחשב,
את התסכול מול 'אין לי מה להגיד', ואת חוסר האונים מול כל מה שקשור לטכנולוגיה.
במהלך השנים בנתה בעצמה את האתר שלה ומערך שיווקי שמזרים אליו
קהל מתעניינים באופן קבוע.

היא 'התאהבה' בשיווק וציידה את עצמה בשלל כלים שהיא רואה היום
כאמצעי 'להפצת השליחות' שיש לכולנו לתת לעולם.
את התהליך ואת הכלים האלה היא רוצה לחלוק עם מטפלי המועדון.

מה נלמד בקורס?

במישור התהליכי

  • עבודה על חסמים אישיים שמנעו מאתנו לשווק את עצמנו עד עכשיו
  • כלים כדי להביא זרם מתמיד מטופלים מדויקים ו'מחויבים' לקליניקה
  • איך להוציא את 'רגעי הקסם' שמתרחשים בקליניקה לחומרים השיווקיים כך שאחרים ירגישו בלב שיש לנו משהו בעל ערך גדול עבורם וירצו להתחבר אלינו
  • איך לבטא את עצמינו בדרך שתשקף את הייחודיות והערכים שלנו בדרך אותנטית
  • איך לנסח מסרים שיווקיים כך שהלקוחות שלנו ירצו להתחייב לתהליך
  • איך לבקש את מה שמגיע לנו כך שנתפרנס בכבוד הראוי לנו
  • איך להעביר מסרים 'טרנספורמטיביים' ולא רק 'אינפורמטיביים'.
  • איך למצוא בקלות נושאים לשיווק ולבוא לכתיבה ויצירה ממקום של תשוקה (PASSION)

במישור המעשי

  • יצירת חזון לעסק
  • הגדרת קהל יעד מדויק
  • יצירת 'שיחת מעלית' ומסר שיווקי ברור- מיתוג עסקי
  • יצירת 'משפך שיווקי' בסיסי (מתנה/מדריך) ומוצר 'המהרה'
  • יצירת רשימה של תכנים לחצי שנה (פוסט, בלוג, מאמר, מייל)
  • לוגו שמייצג את העסק ותפיסת העולם שלי
  • יצירת עמוד נחיתה לעסק (משמש פלטפורמה זמנית במקום אתר- יש עסקים שמתנהלים ללא אתר בכלל)
  • הקמת תשתית לעבודה עם רשימת תפוצה
  • הקמת עמוד נחיתה לגיוס מתעניינים 'לידים'
  • יצירת תמונות ב-POWERPOINT, איסוף תמונות מאתרים חינמיים
  • יצירת 4 מיילים ראשונים לעסק
  • הקמת תשתית לרשימת תפוצה
  • כלים מעשיים לניהול זמן

מתכונת הקורס:

  • חלק מהמפגשים מתקיימים אחרי שבוע,וחלק מהמפגשים מתקיימים אחרי שבועיים על מנת לתת לך הזדמנות לסיים את המשימות.
  • כל מפגש מחולק לחלק תיאורטי ולחלק מעשי.

  • הקורס מחולק לשני חלקים: חלק א' וחלק ב' שניתן להירשם אליהם בנפרד.

חלק א': יסודות והקמת תשתית שיווקית (6 מפגשים) 

מטרות חלק א:

  1. להעביר אותך תהליך שיעזור לך להגדיר את ה'אני מאמין' שלך, מי הקהל היעד שלך (המיתוג העסקי שלך)
  1. להתגבר על אמונות ומחסומים שמנעו ממך להוציא את עצמך ואת המתנות שלך לעולם

  2. יצירת תשתית שיווקית ראשונית כדי להתחיל לשווק את עצמך תוך כדי הקורס

חלק ב': לחבר את כל חלקי התשתית השיווקית (6 מפגשים) – (אפשר להירשם רק לחלק ב' ויש לך כבר תשתית שיווקית)

  • שילוב סרטון ווידיאו לגיוס מתעניינים, חיבור כל חלקי בתשתית השיווקית ו2 מפגשים על שיווק בפייסבוק.

  • חלק ב' מיועד לבוגרי חלק א' בלבד או למטפלים שכבר יש להם תשתית שיווקית, משווקים את עצמם ומעוניינים להכניס סרטוני וידאו לעסק. (*בחלק זה של הקורס לא נעבור על יסודות והקמת תשתית שיווקית)

מטרות חלק ב:

  1. לימוד כלים שיווקיים בסיסיים מעולם הוידאו (סוגי תסריטים, עמידה מול מצלמה, צילום ועריכה בסיסית, הקמת ערוץ יוטוב).

  2. צילום ועריכת סרטון לגיוס מתעניינים תוך כדי הקורס.

  3. כלים לעבודה בסיסית בפייסבוק.